Telefon Suport 0754 625 090

Termeni si Conditii

Termenii si Conditii al serviciilor RDH (contract de prestari servicii)

1. Politica de continut

Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care: (i) incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi; (ii) au continut obscen sau pornografic sau de natura violenta; (iii) au continut defaimator sau calomnios; (iv) au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (v) contin virusi, cai troieni sau altele similare; (vi) contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare. Este de asemenea interzisa utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).

2. Scripturi interzise

  • Scripturi pentru proxy, anonimizator
  • Scripturi pentru IRC
  • Scripturi de root scanner , bruteforce
  • Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat
  • Torrent tracker
  • Chat room-uri care consuma excesiv resurse si chaturi WAP
  • PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi.
  • Scripturi care sunt folosite in actiuni de hacking
  • In cazul incalcarii acestui articol vom proceda la inchiderea imediata a servicului fara returnari de sume sau alte obligatii.

Orice incercare de a aduce prejudicii serverelor sau clientilor este strict interzisa. Orice activitate care afecteaza buna functionare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limiteaza la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente si/sau de durata ) va fi considerata abuz si va fi apreciata ca o incercare de prejudiciere a celorlalti clienti colocati. Consulul maxim acceptat pentru siteuri este de 5 % CPU , 5% MEM si 1.5% MYSQL, iar procesele pot sa consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

3. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin servere ale unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de noi va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje, si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de gazduire este limitat, astfel incat sa nu permita trimiterea a mai mult de 500 de email- uri intr-un interval de 60 de minute. Aceasta politica (restrictie) este necesara pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masiva de email-uri determina consumarea masiva a resurselor unui server, aceasta avand un impact negativ asupra calitatii serviciilor receptionate de cliienti. Prima incalcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediata a contului de gazduire.

4. Utilizarea resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmari consumul de resurse de pe server. Daca un cont utilizeaza o cantitate foarte mare de resurse de pe server vom contacta clientul respectiv pentru a discuta in aceasta privinta. In cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse ( memorie, procesor), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat fara informarea prealabila, pentru a mentine buna functionare a serverului.

Clientii pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea contului.

Pachetele de gazduire care oferta trafic necontorizat nu pot gazdui fisiere cu o marime mai mare de 500 MB, nu pot fi folosite pentru servicii de streaming radio, video, pentru file sharing, imagine sharing, servicii de gazduire gratuita, WordPress MU. Pachetele de gazduire cu resurse de spatiu, trafic, sau domenii necontorizate sunt pentru o utilizare in limita resurselor serverului CPU, MEM, disk; permise conturilor de gaduire shared, si in limita de banda de 20 Mb/s.

5. Responsabilitatea clientului

Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control facturare, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.

Clientul este responsabil pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile.

6. Raspundere limitata

Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serviciilor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de furnizor nu va putea depasi in nici un mod si in nici un caz suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator furnizorului.

7. Backup

Backup-urile pentru serviciile de gazduire shared si reseller sunt facute de catre noi zilnic atat la fisiere , casute de email cat si la baza de date pe un server extern si sunt pastrate minim 5 zile. Totusi nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfatuim toti clientii sa downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la optiunea Bakup.

Clientii de VPS si Servere Dedicate nu beneficiaza de backup gratuit decat daca in oferta este inclus acest lucru, si in acest caz trebuie sa se asigure periodic ca serviciul de backup functioneaza corect pe severul administrat.

Furnizorul nu este responsabil in nici un mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre Cpanel.net.

8. Garantia uptime

Serviciul oferit de Rdh.Ro garanteaza un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .

Sunt exceptii urmatoarele:

  • Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
  • lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate Rdh.Ro
  • probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

9. Programe care ruleaza in Background

Nu permitem utilizarea programelor care ruleaza in continuu in background. Permitem programelor sa opereze in background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera in background.

10. Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.

11. Scripturi CGI

Scripturile CGI pot fi utilizate de catre clientii nostri fiind o parte inclusa in serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta in mod negativ performanta serverului sau integritatea retelei poate fi oprit fara preaviz.

12. Chat Room

Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecarui client pe serverele noastre datorita cerintelor deosebite ale acestor programe.

13. Instalari de servicii suplimentare

In cazul in care scriptul care doriti sa il folositi necesita activarea altor programe software pe server, Rdh.Ro nu este obligat sa instaleze acele programe, decat in cazul in care considera ca activarea acestora ar influenta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. In acesta intra si modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.

Orice cerere de upgrade la cont ( spatiu / trafic / alt pachet ) se face prin email sau ticket de suport cu cel putin 24 ore inainte de modificare. Nu ne asumam nici o raspundere daca nu se face upgrade la cont si se termina traficul siteului sau spatiul. Clientul poate verifica in permanenta resursele alocate in panoul de control – Cpanel.

14. Notificari si anunturi

Rdh.Ro isi rezerva dreptul de a trimite notificari privind serviciile oferite precum si anunturi din partea unor terti, atunci cand acestea pot fi in folosul utilizatorilor.

15. Termene de plata si facturare

Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor noastre in avans fata de perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Toate facturile proforme se vor trimite prin email si o versiune printabila se va pune la dispozitia clientului in panoul de control. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata, in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.

Clientii care doresc inchiderea unui cont de gazduire sau al oricarui serviciu achizionta trebuie sa trimita o notificare pe email sau fax cu cel putin 5 zile inainte de data scadenta, altfel factura emisa va trebui achitata pentru minim o luna.

Preturile afisate in Euro sunt calculate in RON la cursul BNR + 2 % din data comenzii, conform legislatiei toate facturile si platile sunt procesate in ROL. Pentru fiecare zi de intarziere a platii dupa data scandenta pentru facturile proforma de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizari de 0.5 % / zi .

Facturarea serviciilor achitate prin sms se face de catre operatorul de telefonie, astfel Rdh.Ro nu va expedia factura fiscala pentru platile prin sms .

16. Prelungirea domeniilor oferite gratuit la oferte

Pentru prelungirea domeniilor .com / net /org / info / us / biz oferite gratuite in cadrul unei oferte se va plati taxa normala de inregistrare a unui domeniu.

17. Regulile de inregistrare a domeniilor .RO

Momentan domeniile inregistrate au o perioada de valabilitate nelimitata atata timp cat ROTLD nu va introduce o taxa anuala.

Toate inregistrarile de domenii .RO se supun regulior de inregistrare stabilite de catre ROTLD si se gasesc la linkurile de mai jos:

  • http://rotld.ro/romana/inregistrare_domeniu/rules_ro.html
  • http://rotld.ro/romana/inregistrare_domeniu/agreement_menu_ro.html

20. Inregistrare domenii .ro cu plata anuala

Datorita modificarilor care sunt in curs de finalizare in sistemul national de inregistrare de domenii .ro, Rdh doreste sa familiarizeze deja clientii sau viitorii clienti cu aceste proceduri de inregistrare anuala a domeniilor .ro.

Astfel, domeniile .ro care se ofera clientilor cu posibilitatea de inregistrare anuala sunt puse la dispozitia acestora sub forma de inchiriere, iar costurile/tariful achitat reprezinta costul inchirierii acestor domenii pe perioada de un an.

Aceste domenii sunt inregistrate proprietatea Rdh, insa unic drept de utilizare il va avea primul solicitant al acelui domeniu, care in prealabil a achitat contravaloarea sa, dar solicitantul oricand poate deveni proprietar de drept al domeniului, solicitandu-ne ulterior transferul domeniului in proprietatea sa. Taxa de transfer este de 65 euro, care se plateste catre Rdh. Transferul domeniului in proprietatea clientului se face doar prin Rdh, nu se accepta transferuri prin ROTLD direct sau alt registrar.

Procedura de transfer domeniu in proprietatea clientului dureaza 30 de zile lucratoare. Se pot transfera doar domeniile care nu expira in perioada de transfer.

Acest drept ii revine si ca si prioritate in cazul in care perioada de expirare domeniului se apropie. Odata ce domeniul este expirat si pus liber, este dreptul oricui sa achizitioneze acel domeniu. Procedurile de transfer se initiaza odata cu achitarea sumei de transfer aferente domeniului.

21. Modificari la servicii și preturi

Prețurile pentru produsele noastre pot fi modificate fără notificare prealabilă. Ne rezervăm dreptul în orice moment de a modifica sau întrerupe Serviciul (sau orice parte sau conținut al acestuia) fără o notificare în orice moment. Nu vom fi răspunzători față de dvs. sau față de terți pentru nicio modificare, modificare a prețului, suspendare sau întrerupere a Serviciului. Când este posibil, vom încerca să furnizăm o notificare de 30 de zile cu privire la orice preț sau schimbări de produse / servicii prin e-mail.

Clientul este obligat să mențină un abonament activ de licențiere pentru fiecare produs software achiziționat de la Furnizor și instalat pe serverul dvs. licențiat. „Server licențiat” înseamnă serverul unic care operează exclusiv de pe adresa IP identificată de Dvs. în Acordul de prețuri și termen pe care i se aplică termenii și condițiile prezentului acord. Un server licențiat poate fi un server privat virtual. Puteți actualiza adresa IP asociată cu serverul licențiat, din când în când, pe termen (a), accesând http://www.rdh.ro sau orice altă adresă URL pe care o putem desemna din când în când.

NU puteți instala sau utiliza produsele noastre pe alte servere sau computere suplimentare, altele decât Serverul licențiat. Dacă doriți să instalați și să folosiți software-ul pe alte servere decât serverul licențiat, va trebui să obțineți o licență separată pentru fiecare server suplimentar, inclusiv fără limitare o licență separată pentru fiecare server privat virtual suplimentar.

Este important să păstrați un abonament activ de licențiere pentru fiecare produs software achiziționat de la Furnizor și instalat pe serverul dvs. Ocazional, pentru licențele cPanel și CloudLinux, cPanel, Inc. poate alege să evalueze o taxă de reactivare bazată pe adresa IP Internet Protocol (IP) a licenței dvs., dacă o licență cPanel activă nu este menținută în mod constant conform Contractului de licență pentru utilizatorul final cPanel ( EULA) la https://cpanel.com/legal-store.html. În cazurile în care cPanel evaluează o taxă de reactivare, Clientul este responsabil pentru plata unei taxe de reactivare înainte de activarea unei licențe cPanel sau CloudLinux.

Dacă Clientul consideră că o taxă de reactivare a fost evaluată incorect de către sistemul de licențiere cPanel, Inc., Clientul trebuie să ia legătura cu Furnizorul și să furnizeze orice informație necesară pentru a trimite litigiul de reactivare la cPanel, Inc.

22. Garantia – Banii inapoi in 30 de zile

Fiecare client de gazduire al site-ului www.rdh.ro beneficiaza de o garantie de 30 de zile. Daca in aceasta perioada nu sunteti complet satisfacut de calitatea serviciului de hosting puteti solicita, si primi inapoi banii platiti in avans.

Urmatoarele servicii nu sunt incluse in Garantia de 30 de zile : taxele pentru inregistrarea numelor de domeniu (nationale si/sau internationale), taxele achitate pentru serverele dedicate, VPS, serviciile comandate in calitate de reseller, si orice alte taxe achitate pentru servicii optionale / speciale altele decat cele din oferta standard.

In cazul in care comanda este pentru un serviciu de server virtual (VPS) sau server dedicat, la pretul serviciului se adauga o taxa de instalare de 50 euro pe care www.rdh.ro o acorda ca si discount.

Daca consumatorul isi exercita dreptul de retragere pentru acel serviciu, taxa de instalare server in valoare de 50 euro nu se mai ofera ca si discount, urmand ca acesta sa plateasca taxa de instalare server in valoare de 50 euro.

In cazul in care anularea contului se datoreaza incalcarii de catre client a prezentelor termene si conditii nu se va efectua rambursul.

Garantia de rambursare a platii in termen de 30 zile de la efectuarea comenzii nu se aplica si nu se va efectua in cazul in care s-a utilizat cel putin 50% din transferul de date alocat contului de gazduire care constituie subiectul cererii de rambursare.

Platile prin SMS si Romtelecom nu sunt rambursabile .

Pentru serviciile de Vps , Servere Dedicate , Domenii si Licente , platile nu sunt rambursabile .

23. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului in termen de 5 zile de la emiterea de catre furnizor a facturii pro-forma vor fi suspendate pana la confirmarea efectuarii platii sau pana la data efectuarii platii, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai dupa confirmarea efectuarii platii.

Furnizorul va putea redeschide conturile inchise pentru neplata tarifelor numai dupa plata integrala a tututor sumelor datorate de catre utilizator.

In cazul in care domeniul este suspendat sau sters pentru neplata sau pentru renuntare la servicii Rdh va redirecta domeniul spre o pagina parcata pana administratorul domeniului isi va modifica serverele dns.

24. Chargeback

Un chargeback se refera la actiunea de intoarcere a fondurilor pentru un consumator. Actiunea este initiata cu forta de catre banca emitenta a cardului utilizat de un consumator pentru a contesta o tranzactie.

Acest chargeback poate face parte din urmatoarele categorii:

  • Tehnică: autorizație expirata, fonduri non-suficiente, sau o eroare de prelucrare bancara.
  • Calitate: Consumatorul pretinde ca bunurile sau serviciile nu au fost livrate la momentul cumpărării.
  • Fraudă: Cand un client foloseste un card care nu este al lui sau un card furat.

In cazul in care acest chargeback se dovedeste a fi din categoria Frauda pe numele utilizatorul care a comandat serviciile de la noi si a folosit un card furat sau care nu era al lui este obligat sa plateasca un comision de 20 Euro / Tranzactie.

25. Modificari

Ne rezervam dreptul de a face adaugiri, anulari sau modificari in Termeni si Conditii, pachetele de gazduire, preturi si site oricand, informarea facandu-se prin intermediul siteului sau panourile de control ale clientilor.

Parteneri

rdh-parteneri

Copyright © 2010 - 2019 RDH. Toate drepturile rezervate.

back to top