Telefon Suport 0754 625 090

Garanția de Uptime

Abonamentele de gazduire includ un uptime de 99,9 % lunar.

RDH se straduieste sa ofere un timp de functionare de 100%. De aceea, pentru un timp de functionare mai mic de 99.9%, contul tau de gazduire web va fi creditat.

In toate cazurile, exceptie facand urgentele, RDH trimite notificari prin email privind lucrarile de intretinere ce trebuiesc efectuate. Cand instiintarile sunt trimise cu cel putin 2 ore inainte de intreruperea serviciilor, incetarea acestora nu este inclusa in garantia privind functionarea serviciilor. Lucrarile de intretinere sunt necesare si sunt efectuate atat in interesul nostru cat si in interesul clientilor.

Creditarea conturilor se efectueaza in modul urmator:

– intrerupere intre 0′ si 1h 15′ / luna (functionare 100% – 99,9%): Fara creditare
– intrerupere intre 1h 15′ si 3h 30′ / luna (functionare 99,9% – 99,5%): Credit 10%
– intrerupere intre 3h 30′ si 7h 15′ / luna (functionare 99,5% – 99%): Credit 15%
– intrerupere intre 7h 15′ si 14h 30′ / luna (functionare 99% – 98%): Credit 25%
– intrerupere intre 14h 30′ si 1 zile / luna (functionare 98%-96%): Credit 50%
– intrerupere mai mare de 1 zile / luna (functionare sub 96%): Credit 100%

Indisponibilitatea retelei se calculeaza ca fiind timpul dintre data si ora la care clientul raporteaza nefunctionarea retelei si data si ora la care RDH comunica clientului restabilirea functionarii acesteia.
Pentru creditarea contului, clientul trebuie sa contacteze departamentul vanzari si sa solicite acest lucru. Departamentul vanzari va verifica daca indisponibilitatea serviciului a fost raportata de catre client si timpul scurs intre sesizarea echipei RDH si confirmarea remedierii.

Nota: Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi (Ex: Daca detineti un cont in valoare de 100 Euro/luna, Credit 25% inseamna o reducere de 25 Euro la urmatoarea factura). Garantia disponibilitatii retelei nu se aplica in cazul in care nefunctionarea acesteia nu depinde de RDH, incluzand dar nelimitandu-se la congestii in nodurile de Internet, circuite defectuoase ale companiilor de comunicatii, cazuri de forta majora, utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor/serverelor de catre client, utilizarea de aplicatii necorespunzatoare, precum si caderi de curent. De asemenea conturile de gazduire trebuie sa functioneze in conformitate cu Termenii si Conditiile de Utilizare.

Parteneri

rdh-parteneri

Copyright © 2007 - 2022 RDH. Toate drepturile rezervate.
back to top